Všeobecné obchodní podmínky GRUMANT si můžete stáhnout  zde

_______________________________________________________________________________________

DODATEK K VŠEOBECNÝM OBCHODNÍM PODMÍNKÁM PRO PRODEJ ZBOŽÍ PROSTŘEDNICTVÍM ZÁKAZNICKÉHO PORTÁLU

 

obchodní společnosti GRUMANT s.r.o.

se sídlem Praha 10 – Uhříněves, Bečovská 1435, PSČ: 10400

identifikační číslo: 496 80 609

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 21800

 

 

Článek I. 

Úvodní ustanovení

 

  1. Obchodní společnost GRUMANT s.r.o. je podnikající právnickou osobou, která prodává své zboží a dodává své služby na základě uzavřených smluv a všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“)
  2. Předmětem tohoto dodatku k všeobecným obchodním podmínkám (dále jen „DODATEK“) je úprava vzájemných práv a povinností vzniklých mezi společností GRUMANT s.r.o. (dále také jen jako „prodávající“) a zákazníkem (dále jen také jako „kupující“) při prodeji zboží prostřednictvím Zákaznického portálu.
  3. Zákaznický portál je internetové webové prostředí společnosti GRUMANT s.r.o. fungující na internetové adrese www.portal.grumant.cz umožňující zaregistrovaným zákazníkům společnosti GRUMANT s.r.o. objednávat a poptávat zboží přímo prostřednictvím tohoto webového prostředí (dále také jen „Zákaznický portál“). Zákaznický portál není internetovým obchodem přístupným široké veřejnosti a tudíž se na prodej  skrze toto webové prostředí nevztahují zákonná ustanovení týkající se ochrany spotřebitelů při  provozu internetových obchodů zejména možnost odstoupení od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů.
  4. Vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a zákazníka se řídí Rámcovou kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a kupujícím, ve které bylo zákazníkovi společnosti GRUMANT s.r.o. umožněno objednávat a poptávat zboží skrze Zákaznický portál, všeobecnými obchodními podmínkami společnosti GRUMANT s.r.o. a tímto DODATKEM.

 

Článek II.

Vymezení pojmů

 

  1. Zákazníkem či kupujícím se rozumí pro účely tohoto DODATKU osoba, která je podnikatelem, jíž prodávající umožnil nákup prostřednictvím Zákaznického portálu.
  2. Zbožím se rozumí řezné destičky, nástroje a nářadí poskytované či dodávané prodávajícím v souladu s jeho předmětem podnikání ve prospěch kupujícího nebo jím určené osoby na základě objednávky kupujícího uskutečněné prostřednictvím Zákaznického portálu. Za zboží se považují i služby dodávané zákazníkům spolu se zbožím případně i samostatně. Zbožím, které je předmětem prodeje podle tohoto DODATKU, je  pouze takové zboží, které se zobrazí na Zákaznickém portálu. Nabídka zboží zobrazená v Zákaznickém portálu nezavazuje prodávajícího uzavřít kupní smlouvu na toto zboží. Vyobrazení zboží na Zákaznickém portálu nemusí odpovídat skutečné podobě zboží.
  3. Rámcovou kupní smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem plnění jsou individuální podmínky pro dodávky zboží kupujícímu ze strany prodávajícího dle dílčích objednávek kupujícího.
  4. Uživatelským účtem se rozumí účet přidělený zákazníkovi v Zákaznickém portálu, k němuž má zákazník vlastní přihlašovací údaje a prostřednictvím kterého je zákazník oprávněn užívat Zákaznický portál.
  5. Autorizační e-mail znamená e-mail zadaný zákazníkem v rámci registrace každého  uživatele do Zákaznického portálu.
  6. Přihlašovací heslo či jen heslo znamená identifikační soubor znaků (písmen, čísel resp. dalších znaků na klávesnici) zvolený zákazníkem při registraci jako přístupový prvek (přihlašovací údaj) pro vstup zákazníka do  Zákaznického portálu. Přihlašovací heslo a jeho použitím zákazník prokazuje, spolu se splněním dalších podmínek, oprávnění uskutečňovat objednávky a poptávky prostřednictvím Zákaznického portálu.
  7. Přihlašovací jméno znamená identifikační jméno zvolené zákazníkem při první registraci do Zákaznického portálu. Přihlašovací jméno není omezeno délkou znaků a slouží k přihlašování zákazníka jako přístupový prvek (přihlašovací údaj) do  Zákaznického portálu.
  8. Kontaktní osobou je zákazník nebo fyzická osoba, kterou zákazník pověřil vyřizováním všech záležitostí týkajících se kupní smlouvy. Zákazník  odpovídá za zajištění  převzetí zboží v místě dodání, k převzetí zboží je oprávněna jakákoli osoba zákazníkem pověřená, i pokud není kontaktní osobou.
  9. Autorizačními prvky se rozumí autorizační email, přihlašovací heslo a přihlašovací jméno.
  10. V případě ztráty nebo zneužití autorizačních prvků lze na žádost zákazníka zrušit existující uživatelský účet a provést novou registraci zákazníka případně pouze změnit již existující autorizační prvky.

 

                              

 

Článek III. 

Registrace a přihlašování zákazníka  společnosti GRUMANT s.r.o. do Zákaznického portálu

 

  1. Registrací se rozumí postup, při kterém zákazník na internetovém webovém prostředí Zákaznického portálu úspěšně a dle požadavků tam uvedených zadá a vyplní veškeré požadované údaje týkající se zákazníka, jakož i příslušné autorizační prvky a dále výslovně  zaškrtnutím souhlasu s tímto DODATKEM a VOP v daném formuláři akceptuje tyto VOP a  DODATEK. Zákazník bere na vědomí, že bez akceptace těchto VOP a DODATKU nelze registraci dokončit.
  2. Registrace do Zákaznického portálu se provádí přímo na internetovém webovém prostředí Zákaznického portálu GRUMANT s.r.o. K jednoznačnému ověření a potvrzení totožnosti zákazníka (jeho autentizaci a autorizaci) při registraci zákazníka do  Zákaznického portálu slouží  název firmy, IČO a uvedení kontaktních informací -  jména a příjmení kontaktní fyzické osoby, adresy kontaktní fyzické osoby a telefonního čísla kontaktní fyzické osoby. Bez uvedení všech požadovaných údajů není registrace možná.
  3. Po zadání těchto údajů dojde k doručení žádosti zákazníka o registraci na emailovou adresu společnosti GRUMANT s.r.o. registrace@grumant.cz  a na straně společnosti GRUMANT s.r.o. k ověření takto zadaných údajů. Po dokončení ověření těchto údajů a schválení registrace je zákazníkovi aktivován jeho Uživatelský účet. Společnost GRUMANT s.r.o. je oprávněna neprovést či zrušit aktivaci uživatelského účtu zákazníka, v takovém případě tuto skutečnost zákazníkovi sdělí emailem.
  4. K jednoznačnému ověření a potvrzení totožnosti zákazníka (jeho autentizaci a autorizaci) při každém přihlašování zákazníka do  Zákaznického portálu za účelem provádění objednávek nebo poptávek slouží autorizační prvky - přihlašovací jméno a přihlašovací heslo (heslo).
  5. Zákazník odpovídá za své přihlašovací jméno a heslo. Veškerá právní jednání učiněná prostřednictvím uživatelského účtu se považují za právní jednání zákazníka. Veškeré objednávky  a poptávky učiněné skrze zadané přihlašovací jméno a heslo zákazníka jsou považovány za objednávky  a poptávky toho zákazníka, jehož přihlašovací jméno a heslo bylo použito pro přístup k uživatelskému účtu zákazníka, z něhož byla provedena objednávka nebo poptávka.
  6. Zákazník bude do  Zákaznického portálu vstupovat na základě zvolených přihlašovacích údajů -  přihlašovacího jména a přihlašovacího hesla.
  7. Zákazník bere na vědomí, že  v případě třiceti minutové nečinnosti zákazníka v rozhraní Zákaznického portálu, bude zákazník ze Zákaznického portálu odhlášen.
  8. Užívání Zákaznického portálu a využití internetového webového prostředí není společností GRUMANT s.r.o. zpoplatněno.

Článek IV.

Povinnosti zákazníka, blokace autorizačních prvků

 

  1. Zákazník je povinen po celou dobu trvání smluvního vztahu založeného Rámcovou kupní smlouvou s umožněním užívání Zákaznického portálu pro objednávání a poptávání zboží zachovávat mlčenlivost o autorizačních prvcích a je povinen je chránit před zneužitím, ztrátou, poškozením a odcizením. Za ochranu autorizačních prvků se považuje zejména držení jednotlivých autorizačních prvků odděleně, jejich bezpečné uložení a nezpřístupnění neoprávněným osobám. Zákazník je zároveň povinen bez zbytečného odkladu nahlásit společnosti GRUMANT s.r.o. změnu autorizačního emailu a to na email obchod@grumant.cz. Zákazník bere na vědomí, že společnost GRUMANT s.r.o. nenese odpovědnost za škodu, která byla zákazníkovi způsobena v důsledku ztráty autorizačních prvků nebo porušením povinností uvedených v tomto bodu tohoto DODATKU  ze strany zákazníka.
  2. Zákazník se zavazuje používat bezpečné heslo a bezpečnost hesla zajistit spolehlivou kombinací písmen a číslic, v opačném případě za zneužití internetového webového prostředí Zákaznický portál  nese výlučnou odpovědnost zákazník.
  3. Zákazníkovi je zakázáno umožnit přístup (přihlášení) do  Zákaznického portálu třetím osobám, přičemž je povinen přijmout přiměřená opatření, aby ke zneužití autorizačních prvků anebo  Zákaznického portálu nedošlo.  Za třetí osobu se považuje jakákoli osoba odlišná od fyzické osoby uvedené jako kontaktní fyzická osoba.
  4. Zákazník je povinen vždy bez zbytečného odkladu nahlásit společnosti GRUMANT s.r.o. a to na email obchod@grumant.cz, pokud dojde ke zneužití, ztrátě, poškození či odcizení kteréhokoliv autorizačního prvku zákazníka, včetně případného podezření, že taková skutečnost nastala. Společnost GRUMANT s.r.o. v takovém případě znemožní používání autorizačních prvků zákazníka, případně zruší celý uživatelský účet a zákazník je povinen při obnovení uživatelského účtu případně výměně autorizačních prvků postupovat podle instrukcí společnosti GRUMANT s.r.o.

 

 

Článek V.

Objednávání zboží prostřednictvím Zákaznického portálu

 

  1. Každému jednotlivému zákazníkovi se po přihlášení do jeho uživatelského účtu na webovém prostředí Zákaznického portálu zobrazuje pouze takový seznam zboží, u něhož byla předem mezi prodávajícím a kupujícím odsouhlasena kupní cena a to jak na základě uzavřené Rámcové kupní smlouvy, tak na základě individuální cenové nabídky pro zákazníka. Za odsouhlasenou kupní cenu se považuje i taková kupní cena zboží, za kterou zákazník zboží objednal prostřednictvím Zákaznického portálu. V případě rozporu mezi individuální cenovou nabídkou a cenou zboží uvedenou u vyobrazení zboží na Zákaznickém portálu platí cena z individuální cenové nabídky předložené zákazníkovi.
  2. Zboží si zákazník vybere stiskem levehého tlačítka ovladače kurzoru -   „kliknutím“ na vybraný produkt.  U konkrétního produktu se zákazníkovi v Zákaznickém portále zobrazuje název zboží, jednotková cena zboží, kód zboží a informace o tom, zda je zboží skladem či nikoli a zda se jedná o standartní položku či naopak o položku nestandartní.
  3. Za standartní položku je považováno takové zboží, které je nabízeno ke koupi vícero zákazníkům, za nestandartní položku je považováno zboží, které bylo vyrobeno pouze pro konkrétní potřeby a účely jednotlivého zákazníka a které bylo u tohoto zákazníka testováno.
  4. U vybraného zboží zákazník musí zvolit počet objednávaných kusů zboží. Vybrané zboží přidá zákazník do nákupního seznamu „kliknutím“ na obrázek - ikonu nákupního koše nacházející se přímo u jednotlivého zboží. Tímto postupem zákazník pokračuje  ve výběru kupovaného zboží až do okamžiku, kdy se v nákupním seznamu nachází veškeré zboží, které si zákazník přeje objednat.
  5. „Kliknutím“ na obrázek - ikonu nákupního koše v horní části webové stránky přejde zákazník do části internetové aplikace nazvané Nákupní seznam k dokončení objednávky a poptávky. Když se část aplikace nákupní seznam otevře, zákazník uvidí veškeré vybrané zboží a jeho cenu. Jednotlivé produkty lze z objednávky  vypustit „kliknutím“ na křížek vpravo, čímž dojde ke smazání položky z nákupního seznamu anebo lze upravit objednávané množství jednotlivého zboží.
  6. V druhém kroku části aplikace nazvané  Nákupní seznam zkontroluje zákazník požadovaný typ dopravy a způsob platby. Možnosti dopravy a platby jsou již přednastaveny v návaznosti na smluvní ustanovení uzavřené Rámcové kupní smlouvy  a lze je měnit pouze v návaznosti na písemnou resp. emailovou dohodu mezi kupujícím a prodávajícím mimo internetovou aplikaci Zákaznický portál. V návaznosti na způsob dopravy či odběru zboží bude k objednávce připočteno dopravné/poštovné.
  7. V třetím kroku části aplikace nazvané  Nákupní seznam  zkontroluje zákazník své dodací údaje – dodací adresu a kontaktní osobu. Tyto údaje jsou již přednastaveny v návaznosti na smluvní ustanovení uzavřené Rámcové kupní smlouvy a  lze je měnit pouze v návaznosti na písemnou resp. emailovou dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.
  8. V posledním kroku nákupního seznamu zákazník zkontroluje zrekapitulovanou objednávku vč.  vyčísleného dopravného/poštovného za dodání zboží, neboť takto odeslanou objednávku není prodávající povinen změnit nebo přistoupit na její změnu. Objednávku odešle zákazník prodávajícímu kliknutím na odkaz Odeslat objednávku. Zákazník bere na vědomí, že bez akceptace VOP a tohoto  DODATKU nelze objednávku dokončit a odeslat.
  9. Přijetí objednávky ze strany prodávajícího bude zákazníkovi potvrzeno prostřednictvím automatického zaslání emailu s potvrzením objednávky přijaté na autorizační email zákazníka. Přílohou potvrzení bude dokument PDF s uvedením  seznamu objednaného zboží včetně jednotkové ceny a počtu objednaných kusů, označením kupujícího vč. jeho fakturační adresy sídla či místa podnikání, popřípadě  i jiné adresy pro doručení zboží, označením prodávajícího a data vystavení objednávky.
  10. Následně dochází k vyřízení objednávky ze strany prodávajícího tak, že zákazníkovi je emailem s konečnou platností potvrzena objednávka s uvedením termínu dodání zboží a zboží je expedováno kupujícímu v souladu s objednávkou. K vyřizování objednávek, jejich potvrzování a expedici vč. dodání zboží dochází ze strany prodávajícího pouze v pracovní době určené společností GRUMANT s.r.o. jejím zaměstnancům.
  11. Zákazník si po přihlášení do svého uživatelského účtu na Zákaznickém portálu může též zobrazit seznam veškerých objednávek, které prostřednictvím Zákaznického portálu učinil. Současně si zákazník může zobrazit seznamy veškerých účetních dokladů, které mu byly v souvislosti s objednáním zboží prostřednictvím Zákaznického portálu vystaveny.
  12. Zákazník si může také v internetovém webovém prostředí Zákaznický portál označit některé druhy zboží jako tzv. oblíbené. K tomuto označení slouží obrázek - ikona hvězdičky nacházející se vedle jednotlivého zboží. Seznam oblíbených druhů zboží lze zobrazit „kliknutím“ na odkaz Oblíbené nacházející se v horní části webové stránky. Vytváření seznamu oblíbených druhů zboží usnadňuje zákazníkovi opakované objednávání určitých druhů zboží.

 

Článek VI.

Poptávání zboží prostřednictvím Zákaznického portálu

 

  1. Zákazníci mohou v internetovém webovém prostředí Zákaznického portálu využívat také možnost Poptávky. Poptávkou se rozumí neúplná objednávka, jejíž jednotlivé položky lze měnit až do doby vystavení individuální nabídky společností GRUMANT s.r.o.
  2. Postup při vytváření poptávky je shodný s postupem vytváření objednávky popsaným v odst. 1. až 5. článku V. tohoto DODATKU. K odeslání poptávky slouží v prvním kroku části internetové aplikace nazvané Nákupní seznam odkaz Odeslat poptávku. Zákazník bere na vědomí, že bez akceptace VOP a tohoto DODATKU nelze poptávku dokončit a odeslat.
  3. Přijetí poptávky ze strany prodávajícího bude zákazníkovi potvrzeno prostřednictvím automatického zaslání o zaevidování poptávky v systému prodávajícího na autorizační email zákazníka.
  4. Následně dochází ke zpracování poptávky ze strany prodávajícího. Ke zpracování poptávek vč. vystavování nabídek dochází ze strany prodávajícího pouze v pracovní době určené společností GRUMANT s.r.o. jejím zaměstnancům.
  5. Na základě poptávky zákazníka je prodávajícím vystavena zákazníkovi nabídka vč. uvedení termínů dodání, která je zákazníkovi odeslána jak emailem, tak se zobrazí v rozhraní uživatelského účtu zákazníka v internetovém webovém prostředí Zákaznického portálu v Seznamu nabídek. Takto vystavenou nabídku zobrazenou v Seznamu nabídek může zákazník přímo v Zákaznickém portále buď odmítnout anebo schválit  a to kliknutím na příslušné odkazy. K objednání zboží dochází kliknutím zákazníka na odkaz schválit. Pokud zákazník nabídku neodmítne nebo neschválí do 3 pracovních dnů, pak se nabídka považuje za zrušenou.
  6. Další vyřizování objednávky, která vznikla schválením poptávky,  se již řídí příslušnými ustanoveními čl. V tohoto DODATKU.

 

 

Článek VII.

Objednávání a poptávání zboží prostřednictvím Zákaznického portálu obchodním zástupcem společnosti GRUMANT s.r.o.

 

  1. Zákazník je oprávněn zmocnit na základě písemné plné moci k zpracování objednávky a poptávky zboží prostřednictvím Zákaznického portálu obchodního zástupce společnosti GRUMANT s.r.o.
  2. Obchodní zástupce pak na základě zmocnění  zákazníka zpracuje objednávku nebo poptávku na zboží prostřednictvím Zákaznického portálu dle postupu popsaného v článku V. a v článku VI. tohoto DODATKU. Objednávka vytvořená z nabídky na základě poptávky obchodního zástupce je odesílána obchodním zástupcem skrze kliknutí na tlačítko Nová objednávka dle nabídky (obchodní zástupce tak nemá možnost vystavenou nabídku odmítnout). Nečinnost obchodního zástupce při schválení nabídky po dobu 3 pracovních dnů , tuto nabídku  ruší.
  3. Zákazník plně odpovídá za rozsah zmocnění k objednávání a poptávání zboží obchodním zástupcem společnosti GRUMANT s.r.o.  prostřednictvím Zákaznického portálu. Zákazník má právo kdykoli zmocnění udělené obchodnímu zástupci k objednání a poptávání odvolat, zánik zmocnění musí společnosti GRUMANT s.r.o. neprodleně sdělit, aby byla provedena změna na Zákaznickém portálu a zrušen uživatelský účet obchodního zástupce. Zákazník je povinen si zkontrolovat řádnost objednávky (rozsah objednaného zboží a jeho množství vč. ceny) a poptávky provedené obchodním zástupcem nejpozději v den následující po dodání zboží.
  4. Obchodní zástupce má za účelem přístupu do internetového webového prostředí Zákaznický portál  přiděleny vlastní autorizační prvky - přihlašovací jméno a přihlašovací heslo (heslo).  Pod těmito autorizačními údaji se obchodní zástupce do Zákaznického portálu následně přihlašuje.
  5. Přijetí a potvrzení objednávky a zaevidování poptávky ze strany prodávajícího bude zákazníkovi potvrzeno prostřednictvím automatického zaslání emailu o přijetí nebo potvrzení objednávky či poptávky na autorizační email jak zákazníka tak obchodního zástupce.

 

 

 

Článek VIII.

Odpovědnost společnosti GRUMANT s.r.o., prohlášení zákazníků

 

  1. Společnost GRUMANT s.r.o. neposkytuje zákazníkovi žádné záruky ohledně funkčnosti a dostupnosti  Zákaznického portálu. Zákaznický portál je zákazníkovi poskytován v takovém stavu a s takovými funkcemi, jak je aktuálně dostupný na příslušné webové stránce.
  2. Zákaznický portál je internetové webové prostředí s  přístupností dvacet čtyři hodin denně sedm dní v týdnu, nicméně společnost GRUMANT s.r.o. se nezavazuje zajišťovat přístupnost Zákaznického portálu nepřetržitě a bez přerušení. Zákazník bere tuto skutečnost výslovně na vědomí a souhlasí s ní.
  3. Společnost GRUMANT s.r.o. je  oprávněna přerušit přístupnost nebo ukončit provozování  Zákaznického portálu i bez předchozího upozornění. 
  4. Zákazník prohlašuje a zavazuje se, že  Zákaznický portál bude používat pouze k účelu, ke kterému je určen a pouze v rámci aktuálně dostupných funkcí a nebude jej používat k žádným aktivitám, které jsou nebo by mohly být v rozporu s právními předpisy České republiky, uzavřenou Rámcovou kupní smlouvou a dobrými mravy.

 

 

Článek IX.

Ochrana osobních údajů

 

  1. Prodávající zaručuje ochranu osobních údajů v rozsahu stanoveném právními předpisy a to v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny na www stránkách prodávajícího http://www.grumant.cz/pro-zakazniky/zásady-zpracování-osobních-údajů

 

Článek X.

Ukončení možnosti využívání Zákaznického portálu

 

  1. Možnost užívat zákaznický portál zákazníkem zaniká ke dni, ke kterému zanikla poslední z Rámcových smluv uzavřených se zákazníkem, jež umožňovala objednávat a poptávat zboží skrze Zákaznický portál, anebo ke dni zániku zákazníka.
  2. Možnost užívat Zákaznický portál lze také ukončit uzavřením dodatku k uzavřené Rámcové smlouvě, jež umožňovala užívání Zákaznického portálu k objednávání a poptávání zboží, anebo písemnou dohodou zákazníka a společnosti GRUMANT s.r.o.
  3. Dnem  následujícím po zániku možnosti užívat Zákaznický portál,  je zákazníkovi zrušen uživatelský účet a tím znemožněn přístup do  Zákaznického portálu.

 

 

Článek XI.

Závěrečná ustanovení

 

  1. Tento DODATEK se pro zákazníka stávají závazným až řádným dokončením registrace zákazníka do Zákaznického portálu popsaného výše.
  2. Společnost GRUMANT s.r.o. je oprávněna DODATEK v potřebném rozsahu změnit, a to zejména z důvodu správy, údržby, budoucího rozvoje a rozšiřování funkcí Zákaznického portálu. 
  3. Prodávající s kupujícím  se dohodli na oprávnění společnosti GRUMANT s.r.o. jednostranně změnit DODATEK s okamžitou účinností, aniž by zákazníkovi vzniklo právo odmítnout změnu, a to v případě změny provedené výhradně ve prospěch zákazníka, zejména zpřístupnění nových funkcí, které zákazník má možnost, nikoli však povinnost využívat anebo v případě změny jakéhokoli údaje informační povahy, která nemá vliv na obsah práv a povinností závazkového vztahu mezi kupujícím a prodávajícím.
  4. Nesouhlasí-li zákazník s novým, změněným nebo doplněným zněním DODATKU a nedohodne-li se prodávající se zákazníkem jinak, je zákazník oprávněn odstoupit od ustanovení uzavřených Rámcových kupních smluv, jež umožňovaly objednávání a poptávání zboží skrze Zákaznický portál, a to ve lhůtě 1 měsíce od nabytí účinnosti příslušné změny DODATKU. Rámcová kupní smlouva při odstoupení zákazníka od ustanovení uzavřených Rámcových kupních   smluv, jež umožňovaly objednávání a poptávání zboží skrze Zákaznický portál, zůstává ve zbývajících ustanoveních v platnosti.  
  5. Znění DODATKU i bez změny VOP  může prodávající měnit nebo doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčená práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění DODATKU. Změna DODATKU bude vždy zveřejněna s uvedením přesného časového okamžiku, kdy k této  změně došlo.
  6. Tento DODATEK nabývá platnosti a účinnosti dnem 14.4.2018.

 

 

                                                                                                           GRUMANT s.r.o.